Az illatmarketing a kommunikációs eszközök egyik legújabb formája, aminek segítségével kiemelheted és megkülönböztetheted saját márkádat a piacon.
Az illatmarketinget légtér illatosító készülékek segítségével tudjuk alkalmazni.

Hol használhatjuk? Szállodák, rendelők várótermeinek, üzletek, wellness és fitnesz központok, exkluzív üzletek, bevásárló központok és irodaházak, valamint lakások, otthonok, illetve speciális események teljes légterének illatosítására.

A méret nem akadály, az illatosítani kívánt terület lehet kicsi vagy akár több száz négyzetméter.

Az illatmarketing a márkaépítés innovatív formája, szakértő csapatunk a professzionális tér illatosítást kommunikációs eszközként kínálja.

Hangsúlyozd saját márkádat illatmarketinggel! Elegáns, finom és hatékony illatokat választhatsz kínálatunkból. Csakúgy, mint a zene és a vizuális dekoráció, a környezet illata is építheti márkanevedet, reklámozhatja termékeidet, élvezetes és hívogató belső légkört hozhat létre, amely fokozza ügyfeleid, vendégeid, látogatóid pozitív élményét.

Fontos tudni: 100-szor nagyobb valószínűséggel emlékezünk valamire, amit szagolunk, mint amit látunk, hallunk, megérintünk vagy ízlelünk.

Érdemes figyelembe venni a helyiség adottságait, belsőépítészeti jellemzőit, a használt színeket és anyagokat, a már meglévő szag- és aromahatásokat, sőt még a látogatók korát és nemét is meg kell vizsgálni a megfelelő illat és a tökéletes illatosító eszköz kiválasztásakor.

Az illatok olyan „lelkek”, amelyek bizonyos álmokat idéznek, emlékeket ébresztenek. Megvan a hatalmuk arra, hogy egy másik időbe és helyre röpítsék a résztvevőket. A filmek zenéjéhez hasonlóan az illatok is teljesen megváltoztathatják a benyomásokat.

„Olykor elég egy illat, egy fény, egy dallam, amit ezerszer érzett, látott, hallott, anélkül hogy tudatosult volna, ami hirtelen előhívhat egy emléket.” 
(Diego Marani)