
Lépj a márkaépítésben és marketingben gyorsítósávra egy meggyőző illattal
Hozz létre pozitív és tartós élményeket az emberek fejében egy illattal, hogy ennek hatására a vevőid mosolyogva vásároljanak újra... és újra... és újra.

Szeretnél biztosra menni? Próbáld ki szolgáltatásunkat ingyenesen két hétig! Küldd el elérhetőségedet és keresni fogunk!

Téged is az orrodnál fogva vezettek...
Ha sétáltál már egy étterem közelében és hirtelen ötlettől vezérelve döntöttél, hogy eszel valami finomat, akkor egy különleges kommunikációnak estél áldozatul.
Az orrodnál fogva vezettek. Egy alábecsült érzék.
Elhanyagolt, kevesek által használt, szavak nélküli kommunikációról van szó, mely olyan hatékony, hogy megfelelő büdzsével megnyerhetsz vele egy tárgyalást... növelheted a nálad hagyott összeget egy vásárlásnál... vagy épp márkahűséget építhetsz vele. És ami a legfontosabb: emlékezetes lehetsz általa.

Aduász, amivel kiemelkedhetsz a zsúfolt piacon a márkáddal?
Mielőtt valamit megnézel, megérzed: hallgatsz az orrodra.
Ha információt próbálsz eljuttatni a potenciális vásárlókhoz, ügyfelekhez: akkor megszokásból vagy látást, vagy a hallást használod csatornaként. Gyakorta viszont ezeken a csatornákon könnyen felejthetővé válsz.
A dolgokat, személyeket az illatuk alapján ismered fel.
Szeretnéd könnyebben megszerezni (és irányítani) a figyelmüket; vágyad, hogy növeld a vásárlói élményt és nyomot hagyj másokban?
A hatékony értékesítés és a profi befolyásolás túlmutat azokon a csatornákon, amiket a cégek 80%-a használ.

Dolgozz abból, ami működik: az illatokra hosszabb ideig, és élénkebben emlékezünk, mint bármely más ingerre.
Hallás és látás útján ismered meg a világot. Gondolod te. Miközben a szaglás érzékelése az agyban az érzelmekért és emlékekért felelős részében, az amigdalában és a hippocampusban van.
Érzelmeinkért a szaglás okolható leginkább. A szaglás erősen kötődik a memóriánkhoz. Az illatok asszociációkat váltanak ki és tudat alatt is kötődést teremtenek. A kommunikáció nyelve egy kevésbé zsúfolt csatornán működik, az érzelmekén. Ezért hatásos.
Az illatmarketing alkalmazása megadja neked, ... hogyan mondj kevesebb szóval többet... hogyan ültess el gondolatokat a másik fejében... hogyan bontsd le az ellenállást... hogyan szerezz villámgyorsan bizalmat.
Az illat egy gyorsítósáv a márkaépítésben.
Miért építsd be az illatot a márka-kommunikációdba?
Miért építsd be az illatot a márkakommunikációdba?
- Mert kontrollált nyomot hagyhatsz másokban. Az emberek emlékeznek arra, mit szagolnak. Ezért az illat a márka részeként 70%-al növeli a márkahűséget.
- Mert segítheti a hatékony munkavégzést. Vannak illatok, amik serkentően vagy megnyugtatóan hatnak a helyiségben tartózkodókra.
- Mert növeli az ügyfelek figyelmét. Az illatokra hosszabb ideig, és élénkebben emlékezünk, mint bármely más ingerre.
- Mert pozitívan befolyásolhatja a vásárlói döntést. Egy kutatás szerint két azonos pár Nike cipő közül jobb minőségűnek érzékelte a vásárlók 84%-a azt, akiknél a cipőt egy kellemes virágillatú teremben mutatták meg.
- Mert tudtuk nélkül hatással lehetsz a vásárlókra és sikeresebben adhatsz át egy információt. A szagláson keresztül az infók nagyobb része a tudatalattiba jut el, és hatással van a kedvünkre, a képességeinkre, viselkedésünkre és döntéseinkre.

Hogyan tudunk segíteni vállalkozásod beillatosításában?
- Nemzetközi tapasztalatunkkal és szakértelmünkkel segítünk kiválasztani a legmegfelelőbb illatgépet és a hozzá tartozó illatot
- Forradalmian új illattechnológiát alkalmazó illatgépek segítségével, melyek képesek kisebb üzletek vagy nagyobb, akár több száz négyzetméter területű vállalkozások teljes körű beillatosítására
- Karbantartást nem igénylő, szinte örökéletű gépekkel, melyeket bérlésre és vásárlásra is egyaránt kínálunk
- 100%-ban etikus és fenntartható forrásból származó, kiváló minőségű illatokkal, illatanyagokkal
Illatozd magad emlékezetessé:
6 területen fogsz látványosan fejlődni

A legtöbb hazai cég talán már olvasott az illatmarketing eredményességéről, de a legtöbben még mindig nem használják. Ez egy új kommunikációs forma, szavak nélkül. Előzd meg a konkurenciát.

Megkülönböztet másoktól, hozzájárul az egyedi arculat megteremtéséhez. Figyelemfelkeltő és emlékezetes, az illatot, melyet érzünk, egy teljes évig jegyezzük meg 65%-os pontossággal.

Amint vevőd megérzi a friss és egyben megnyugtató illatot, magabiztosabbnak érzi majd magát, élvezi majd az élményt is adó vásárlást, ezért szívesen visszatér majd.

Az emberek az illatosított helyiségekben 30%-kal több időt töltenek el. Az illat növeli a vásárlási hajlandóságát, és az impulzusvásárlások számát.

Az illat javítja a vásárlók hangulatát, növeli a vásárlás élményét, tudat alatt hat rájuk és hatással van a viselkedésükre.

Nem csoda, ha legközelebb is téged választanak. A pozitív lenyomat, mely bennük maradt erre ösztönzi őket.
Kik használhatják az illatmarketinget sikeresen?

akik szeretnék tudni, hogy milyen stratégiai irányt szabjanak a marketingjüknek. Az emberek hosszabb ideig vizsgálják meg a termékeket az üzletben egy kellemes illatú környezetben, ezáltal növelve az impulzusos vásárlások valószínűségét. (Vinitzky és Mazursky)

Mert az illat befolyásolja az átélt élményt. Az elegáns, barátságos, energizáló helynek illata van. Az illatok kitörölhetetlenül összefonódnak bizonyos emlékekkel.
Egy láthatatlan ölelés veszi körül őket, mely a szállodán kívül is elkíséri őket. Hiteles élményt nyújthatsz és erős márkaidentitást teremthetsz. A testreszabott illat lehetővé teszi, hogy másik médiumon keresztül kommunikálj.
Az illat az átélt történet részévé válik.

Az illat egyértelműen érzéseket vált ki, energiát ad, megnyugtat és segíti a relaxációt, képes vagy elősegítheti a koncentrációt. Csökkentheti a stresszt vagy elősegítheti a jobb minőségű alvást.

Az ügyfelek szívesebben térnek vissza egy illatos környezetbe, átfogó tanulmányok szerint ilyen környezetben sokkal több időt töltenek és több pénzt is költenek. Az emberi érzékekre való hatás által az illat képes támogatni a munka hatékonyságát, az illatos és kellemes környezetben dolgozó emberek nagyobb teljesítményt és hatékonyságot képesek elérni munkájukban. Az illatos munkakörnyezet növeli a munkavállalók motivációját és a munka teljesítményét. A hatékony és eredményes illatok jelentősen javítják a munkakörnyezetet.

akik tudják, hogy mind a cégüket, mind a mindennapi munkájukat segíti az, ha naprakész, bizonyítottan eredményes marketingcsatornákat használnak. Az illat számára a levegő, mint kommunikációs csatornája nem annyira telített a verbális és akusztikus médiafelületekhez képest.

az illatmarketing
Egy illat mint aláírás?
- Márkád nem hagy maradandó nyomot az emberekben.
- Hatástalan marketing- és kommunikációs csatornát használsz.
- Nem tudod befolyásolni a rólad kialakult képet.
- Nem tudod befolyásolni a vásárlói döntéseket hatásosan.
- Évek múltán is visszajárnak hozzád.
- A vásárlóid, ügyfeleid lesznek a nagyköveteid.
- Könnyebben adsz el többet.
- Emocionális összeköttetés révén befolyásolhatod a vásárlók viselkedését.