10 napos ingyenes teszt

Az akció cégek és közületek részére elérhető. Próbálja ki szolgáltatásunkat ingyenesen 10 napig. Küldje el elérhetőségeit és keresni fogjuk!

Érdekli az illatmarketing?

Kíváncsi a választható illatokra? Kipróbálná, hogy melyik illatosító készülék a leghatékonyabb megoldás számára? Érdekli a tesztlehetőségünk?
Kérjük, adja meg elérhetőségeit és felvesszük Önnek a kapcsolatot!

Név megadása kötelező!
Ha szeretné, hogy felvegyük Önnel a kapcsolatot, kérjük adja meg mobilszámát, vagy e-mail címét!
Általános szerződési feltételeinket itt tekintheti meg.

Lépjen a márkaépítésben és marketingben gyorsítósávra egy meggyőző illattal! Hozzon létre pozitív és tartós élményeket az emberek fejében egy illattal, hogy ennek hatására a vevői mosolyogva vásároljanak újra... és újra... és újra.

Téged is az orrodnál fogva vezettek...

Ha sétált már egy étterem közelében és hirtelen ötlettől vezérelve döntött, hogy eszik valami finomat, akkor egy különleges kommunikációnak esett áldozatul.

Az orránál fogva vezették. Egy alábecsült érzék.

Elhanyagolt, kevesek által használt, szavak nélküli kommunikációról van szó, mely olyan hatékony, hogy megfelelő büdzsével megnyerhet vele egy tárgyalást... növelheti az Önnél hagyott összeget egy vásárlásnál... vagy épp márkahűséget építhet vele. És ami a legfontosabb: emlékezetes lehet általa.

Aduász, amivel kiemelkedhet a zsúfolt piacon a márkájával?

Mielőtt valamit megnéz, megérez: hallgat az orrára.

Ha információt próbál eljuttatni a potenciális vásárlókhoz, ügyfelekhez: akkor megszokásból vagy látást, vagy a hallást használja csatornaként. Gyakorta viszont ezeken a csatornákon könnyen felejthetővé válik.

A dolgokat, személyeket az illatuk alapján ismeri fel.

Szeretné könnyebben megszerezni (és irányítani) a figyelmüket; vágya, hogy növelje a vásárlói élményt és nyomot hagyjon másokban?

A hatékony értékesítés és a profi befolyásolás túlmutat azokon a csatornákon, amiket a cégek 80%-a használ.

Dolgozzon abból, ami működik: az illatokra hosszabb ideig, és élénkebben emlékezünk, mint bármely más ingerre.

Hallás és látás útján ismeri meg a világot. Gondolja Ön. Miközben a szaglás érzékelése az agyban az érzelmekért és emlékekért felelős részében, az amigdalában és a hippocampusban van.

Érzelmeinkért a szaglás okolható leginkább. A szaglás erősen kötődik a memóriánkhoz. Az illatok asszociációkat váltanak ki és tudat alatt is kötődést teremtenek. A kommunikáció nyelve egy kevésbé zsúfolt csatornán működik, az érzelmekén. Ezért hatásos.

Az illatmarketing alkalmazása megadja neked, ... hogyan mondjon kevesebb szóval többet... hogyan ültessen el gondolatokat a másik fejében... hogyan bontsda le az ellenállást... hogyan szerezzen villámgyorsan bizalmat.

Az illat egy gyorsítósáv a márkaépítésben.

Miért építse be az illatot a márka-kommunikációjába?

Miért építse be az illatot a márkakommunikációjába?

  • Mert kontrollált nyomot hagyhat másokban. Az emberek emlékeznek arra, mit szagolnak. Ezért az illat a márka részeként 70%-al növeli a márkahűséget.
  • Mert segítheti a hatékony munkavégzést. Vannak illatok, amik serkentően vagy megnyugtatóan hatnak a helyiségben tartózkodókra.
  • Mert növeli az ügyfelek figyelmét. Az illatokra hosszabb ideig, és élénkebben emlékezünk, mint bármely más ingerre.
  • Mert pozitívan befolyásolhatja a vásárlói döntést. Egy kutatás szerint két azonos pár Nike cipő közül jobb minőségűnek érzékelte a vásárlók 84%-a azt, akiknél a cipőt egy kellemes virágillatú teremben mutatták meg.
  • Mert tudtuk nélkül hatással lehet a vásárlókra és sikeresebben adhat át egy információt. A szagláson keresztül az infók nagyobb része a tudatalattiba jut el, és hatással van a kedvünkre, a képességeinkre, viselkedésünkre és döntéseinkre.

Hogyan tudunk segíteni vállalkozása beillatosításában?

  • Nemzetközi tapasztalatunkkal és szakértelmünkkel segítünk kiválasztani a legmegfelelőbb illatgépet és a hozzá tartozó illatot
  • Forradalmian új illattechnológiát alkalmazó illatgépek segítségével, melyek képesek kisebb üzletek vagy nagyobb, akár több száz négyzetméter területű vállalkozások teljes körű beillatosítására
  • Karbantartást nem igénylő, szinte örökéletű gépekkel, melyeket bérlésre és vásárlásra is egyaránt kínálunk
  • 100%-ban etikus és fenntartható forrásból származó, kiváló minőségű illatokkal, illatanyagokkal
Érdekel az illatmarketing

Illatozza magát emlékezetessé:
6 területen fog látványosan fejlődni

Az illatok alkalmazásának előnyei
Megelőzheti a mezőnyt

A legtöbb hazai cég talán már olvasott az illatmarketing eredményességéről, de a legtöbben még mindig nem használják. Ez egy új kommunikációs forma, szavak nélkül. Előzze meg a konkurenciát.

Megmarad a fejekben

Megkülönböztet másoktól, hozzájárul az egyedi arculat megteremtéséhez. Figyelemfelkeltő és emlékezetes, az illatot, melyet érzünk, egy teljes évig jegyezzük meg 65%-os pontossággal.

Visszatérő vásárlókat ad

Amint vevője megérzi a friss és egyben megnyugtató illatot, magabiztosabbnak érzi majd magát, élvezi majd az élményt is adó vásárlást, ezért szívesen visszatér majd.

Többet ad el könnyebben

Az emberek az illatosított helyiségekben 30%-kal több időt töltenek el. Az illat növeli a vásárlási hajlandóságát, és az impulzusvásárlások számát.

Növelik a vásárlás élményét

Az illat javítja a vásárlók hangulatát, növeli a vásárlás élményét, tudat alatt hat rájuk és hatással van a viselkedésükre.

Növelik a márkahűséget

Nem csoda, ha legközelebb is Önt választják. A pozitív lenyomat, mely bennük maradt erre ösztönzi őket.

Kik használhatják az illatmarketinget sikeresen?

Boltok, áruházak

akik szeretnék tudni, hogy milyen stratégiai irányt szabjanak a marketingjüknek. Az emberek hosszabb ideig vizsgálják meg a termékeket az üzletben egy kellemes illatú környezetben, ezáltal növelve az impulzusos vásárlások valószínűségét. (Vinitzky és Mazursky)

Szállodák és wellness-szolgáltatók

Mert az illat befolyásolja az átélt élményt. Az elegáns, barátságos, energizáló helynek illata van. Az illatok kitörölhetetlenül összefonódnak bizonyos emlékekkel. Egy láthatatlan ölelés veszi körül őket, mely a szállodán kívül is elkíséri őket. Hiteles élményt nyújthat és erős márkaidentitást teremthetsz. A testreszabott illat lehetővé teszi, hogy másik médiumon keresztül kommunikáljon.
Az illat az átélt történet részévé válik.

Magánrendelők

Az illat egyértelműen érzéseket vált ki, energiát ad, megnyugtat és segíti a relaxációt, képes vagy elősegítheti a koncentrációt. Csökkentheti a stresszt vagy elősegítheti a jobb minőségű alvást.

Irodaházak

Az ügyfelek szívesebben térnek vissza egy illatos környezetbe, átfogó tanulmányok szerint ilyen környezetben sokkal több időt töltenek és több pénzt is költenek. Az emberi érzékekre való hatás által az illat képes támogatni a munka hatékonyságát, az illatos és kellemes környezetben dolgozó emberek nagyobb teljesítményt és hatékonyságot képesek elérni munkájukban. Az illatos munkakörnyezet növeli a munkavállalók motivációját és a munka teljesítményét. A hatékony és eredményes illatok jelentősen javítják a munkakörnyezetet.

Nagyvállalat, multi marketingszakemberei,

akik tudják, hogy mind a cégüket, mind a mindennapi munkájukat segíti az, ha naprakész, bizonyítottan eredményes marketingcsatornákat használnak. Az illat számára a levegő, mint kommunikációs csatornája nem annyira telített a verbális és akusztikus médiafelületekhez képest.

Érdekel az illatmarketing
Érdekel
az illatmarketing

Egy illat mint aláírás?

Mi lenne, ha végre elfelejtené, hogy ...
  • Márkája nem hagy maradandó nyomot az emberekben.
  • Hatástalan marketing- és kommunikációs csatornát használ.
  • Nem tudodja befolyásolni az Önről kialakult képet.
  • Nem tudodja befolyásolni a vásárlói döntéseket hatásosan.
Helyette végre átélhetné, hogy ...
  • Évek múltán is visszajárnak Önhöz.
  • A vásárlói, ügyfelei lesznek a nagykövetei.
  • Könnyebben ad el többet.
  • Emocionális összeköttetés révén befolyásolhatja a vásárlók viselkedését.

Nemzetközi partnereink

adidas
deloitte
google
hilton
maxmara
mercure
mkay
parkway
radisson
sberbank
telenor
tezenis