Szállítási és fizetési információk

Szállítási és átvételi módok


GLS futárszolgálat

A terméket a GLS futárszolgálat szállítja ki. 

Bővebb információt a GLS honlapján talál.

Ezen szállítási mód díja a megrendelés során kerül kiszámításra, függ a megrendelt termékek súlyától és export esetén a kiszállítás helyétől.


GLS csomagpont

Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított.

Bővebb információt itt talál a GLS Csomagpontokról.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.

Ezen szállítási mód díja a megrendelés során kerül kiszámításra, függ a megrendelt termékek súlyától.


Személyes átvétel

A rendelést személyesen is át lehet venni ügyfélszolgálatunkon, a WestEnd City Centerben lévő Lakásparfüm üzletben, a 1062 Budapest, Váci út 1-3. - Aluljárószint, Niagara tér 3. szám alatt, hétfőtől szombatig 10 és 20 óra között, és vasárnap 10 és 18 óra között.

Amennyiben ezt az átvételi módot választja, Önt nem terheli semmilyen szállítási díj.


Fizetési módok


Utánvétel

A végösszeget a termék átvételekor kell készpénzben kifizetni.


SIMPLEPAY fizetési rendszer

A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. Az OTP Mobil Kft. az elektronikus és okoseszköz alapú kereskedelem területén rendelkezik kiterjedt szolgáltatásportfolióval. Termékei Simple márkanév alatt találhatók meg a piacon.

Jelenleg két fő szolgáltatást nyújt:

SimplePay Online Fizetési Rendszer: A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

Simple Mobilalkalmazás: A Simple mobilalkalmazás egy olyan hazai fejlesztésű alkalmazás, amely a mobilvásárlást ötvözi számos, az életet egyszerűbbé tevő szolgáltatással. Így parkolójegyet, autópálya matricát, mozijegyet vásárolhat és számos további szolgáltatásból választhat egyetlen mobiltelefonos alkalmazáson belül. Letöltése ingyenes; Android, iOS és Windows Phone platformon működő okostelefonra és tabletre telepíthető.

További információért kérjük, látogasson el a www.simplepay.hu honlapra!

Ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611, ugyfelszolgalat@simple.hu

A Simple két szolgáltatása egymástól függetlenül működik. A továbbiakban a SimplePay Online Fizetési Rendszerrel, és az online vásárlással kapcsolatban talál információkat.

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?

1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a

bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.

2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.

3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.

4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a

szolgáltató oldalára.


Előre utalás

Amennyiben a Vevő a fizetési módok közül a banki átutalást választja, a termék árát teljes mértékben előre kell kifizetnie banki átutalással. A kifizetést a megrendelés visszaigazolását követően díjbekérő ellenében kell teljesíteni a díjbekérőn szereplő fizetési határidőig.

A fentiekben leírt megrendelést az Eladó akkor tekinti kifizetettnek, ha annak teljes ellenértéke, a megrendelés visszaigazolásától számított 8 napon belül visszavonhatatlanul megérkezik az Eladó bankszámlájára.

Ha az ellenérték 8 napon belül nem érkezik be, a megrendelést az Eladó törölheti. Ha a Vevő átutalását már elindította, de nem várható, hogy időben beérkezik, haladéktalanul jeleznie kell az Eladó felé a banki átutalási bizonylat csatolásával együtt, hogy ne kerüljön törlésre a megrendelés.

A Vevő átutalási megbízásán köteles feltüntetni a díjbekérő számlán szereplő sorszámot. A hivatkozási szám nélküli átutalást az Eladó névtelen, így érvénytelen átutalásként kezelheti mindaddig, amíg a Vevő nem pótolja a hiányosságot.

Ha a Vevő megrendelése törlésre kerül a megrendelés ellenértékének határidőig történő be nem érkezése miatt, de az ellenérték a későbbiekben mégis az Eladó bankjába érkezik, akkor az Eladó helyreállíthatja a megrendelést vagy ennek hiányában haladéktalanul visszautalja a beérkezett ellenértéket. A Vevő tudomásul veszi, hogy ezzel összefüggésben az Eladónak további felelőssége nincs.