Kevesen tudják, de volt idő, amikor a magyar illatszergyártás és kozmetikai ipar az aranykorát élte a saját parfümöket és krémeket fejlesztő és árusító patikákkal és illatszertárakkal. Nemhogy tartotta a lépést, de versenyzett is a külföldi termékekkel.
Manapság már inkább a trendkövetés maradt számunkra, ám néha úgy tűnik, nehezen élünk még ezzel a lehetőséggel is. Mint illatesztéta azt a kort vízionálom, amikor nem csupán dizájnereket, textiltervezőket és bútorkészítőket, hanem az illatszeripar kreatívjait is megfordulni látja az, aki ellátogat a párizsi Maison et Objet prominens eseményére. Hogy hogy kerül a csizma az asztalra, azaz az illat a bútorok közé? Úgy, hogy ez, a nemzetközi porondon is az egyik legnagyobb nemzetközi lakberendezési és belsőépítészeti designvásár egy teljes szekciót szentelt a lakásparfümök legújabb trendjeinek.