30 év tapasztalat a professzionális kozmetikumok terén

A GIGI Cosmetic Laboratories, Izrael legnagyobb kozmetikai vállalata, amelyet 1957-ben alapított a Magyarországon született Eliezer Landau. Termékei 1991 óta vannak jelen a magyar piacon, így a GIGI Magyarország már 30 éve forgalmaz professzionális kozmetikumokat. Az utóbbi 16 évben pedig a francia Mary Cohr prémium kategóriás, aromaterápiára épülő termékei is helyet kaptak a kínálatban.

Tudatos illat, illattudatos vásárlók

 Az alapító M.E. Landau induláskor megfogalmazott mottója: „A szépség nem álom, a szépség minden nő számára lehetséges, a szépség te vagy” mára kicsit sem vesztett aktualitásából, ugyanis a cég célcsoportját kifejezetten kozmetikusok alkotják. Készítményeik nem kaphatóak sem áruházakban, sem kiskereskedelmi üzletekben, mert a termékek olyan komplex hatóanyag-tartalommal rendelkeznek, amelyek megkövetelik szakember tudását. Ezért nem is lehet meglepő adat, hogy több ezer partnerük 99,9%-a nő!

Vásárlóik hivatása a szépségápolás, akik nap, mint nap olyan illatos krémekkel és kozmetikai termékekkel dolgoznak, amelyek összetevői között megtalálható valamilyen parfüm. Így illatérzékük az átlagnál fejlettebb, kifinomultabb és kifejezetten érzékenyek a szagokra.

Illatmarketing szakértői szinten

De nem csak a partnerek, hanem a cég dolgozóinak is szoros a kapcsolata az illatokkal. Filótás Zsuzsanna a GIGI Magyarország. kereskedelmi és marketing igazgatója csukott szemmel, szaglás útján is képes felismerni és beazonosítani a közel 30 féle termékcsalád mindegyikét. 

Marketing szakemberként a legújabb trendeket figyelve, megfogta az a kutatási eredmény, mely szerint a szagok több százszor annyi nyomot hagynak az agyban, mint bármilyen más csatornán át érkezők. Ezért az illatmarketing irányába fordult.       

„Szerelem első szaglásra”

Már csak a megfelelő illat megtalálása volt hátra, azonban egy szerencsés találkozásnak köszönhetően ez sem váratott sokáig magára. Amikor Zsuzsanna a férjével a SpaTrendben jakuzzit és grillezőt vásárolt, valami többel jött el onnan. Ugyanis Zsuzsanna „első szaglásra szerelmes” lett, mégpedig az üzlet illatába, és azt szerette volna, hogy a GIGI-nél is ilyen legyen.

Mivel többször olvasott már arról, hogy az illatmarketing milyen jó hatással van a vevőkre és a vásárlásokra, azonnal hívta a Lakásparfümöt, akik 1500 különböző illatmintával ki is vonultak. A szerelem azonban tartósnak bizonyult, Zsuzsanna kitartott amellett, amely elrabolta a szívét.

A GIGI Magyarország központi üzlete így azóta már szintén illatbiztos hellyé vált, ahol bluetooth-os rendszer biztosítja az állandó intenzitást. Az üzlethez egy bemutatóterem is tartozik, itt a diffúzoros illatosítóba illeszthető kapszulák ki is vannak állítva, amelyeket a tanfolyamok során bárki megszagolhat és meg is vásárolhat.

Az egyedi kérés számunkra parancs

A cégnek a budapesti székhelyén kívül összesen még 12 városban működik képviselete, ezért szerették volna az illatokat oda is eljuttatni. Egyedi kérésüket teljesítve a Lakásparfüm a diffúzoros illatok minden egyes kapszulájához csináltatott hordozható mintát, amit a képviselők így már magukkal vihetnek és meg tudják szagolni a vidéki kozmetikusok.

 Az illatmarketing, mint fő-topic 

Érdekes tapasztalat, hogy az illatos üzletben nem csak kellemsebben érzik magukat a vásárlók, hanem új, jellemző beszédtémává is vált a jelenség. A cég személyes kapcsolatot ápol vevőivel, akik elmondják, hogy nem hallottak még az illatmarketingről, ezért újítónak, nyitottnak, uptodate-nek tartják a Gigit, és örömükre szolgál, hogy még a korábbiaknál is innovatívabbak. Ennyivel pedig már biztosan több időt töltenek az üzletben.

A férfiak többször megkérdezik a női eladókat, hogy rajtuk érzik-e, nekik van-e ilyen jó illatuk.

A VIP partnerek pedig most már erre is folyamatosan figyelnek, visszajeleznek, ha az intenzitást kicsit is kevesebbnek érzékelik. Imádják ezt az illatot és nem tudják megunni.

A gondoskodás mindenkinek jó érzés 

Az intenzitás pedig nem csökken, mert a Lakásparfüm felelős utógondozást végez partnereinél, figyelmesen és hatékonyan ellenőrzi telepített rendszereit és újdonságairól is mindig beszámol. 



Bejegyzések