30 év tapasztalat a professzionális kozmetikumok terén

A GIGI Cosmetic Laboratories, Izrael legnagyobb kozmetikai vállalata, amelyet 1957-ben alapított a Magyarországon született Eliezer Landau. Termékei 1991 óta vannak jelen a magyar piacon, így a GIGI Magyarország már 30 éve forgalmaz professzionális kozmetikumokat. Az utóbbi 16 évben pedig a francia Mary Cohr prémium kategóriás, aromaterápiára épülő termékei is helyet kaptak a kínálatban.

Tudatos illat, illat tudatos vásárlók

Az alapító M.E. Landau induláskor megfogalmazott mottója: „A szépség nem álom, a szépség minden nő számára lehetséges, a szépség te vagy” mára sem vesztett aktualitásából, ugyanis a cég célcsoportját kifejezetten kozmetikusok alkotják. Készítményeik nem kaphatóak sem áruházakban, sem kiskereskedelmi üzletekben, mert a termékek olyan komplex hatóanyag-tartalommal rendelkeznek, amelyek megkövetelik szakember tudását. 

Vásárlóik hivatása a szépségápolás. Ők nap, mint nap olyan illatos krémekkel és kozmetikai termékekkel dolgoznak, amelyek összetevői között megtalálható valamilyen parfüm, így illatérzékük az átlagnál fejlettebb és kifinomultabb.

Illatmarketing szakértői szinten

De nem csak a partnerek, hanem a cég dolgozói is szoros kapcsolatban állnak az illatokkal. Filótás Zsuzsanna, a GIGI Magyarország kereskedelmi és marketing igazgatója akár csukott szemmel, szaglás útján is képes felismerni és beazonosítani a közel 30 féle termékcsalád mindegyikét.

Marketing szakemberként a legújabb trendeket figyelve keltette fel érdeklődését az a kutatási eredmény, mely szerint a szagok sokkal mélyebb hatást gyakorolhatnak az emberi agyra, mint a más érzékszervekkel tapasztalt ingerek. Ezért is fordult az illatmarketing irányába.

                                              

„Szerelem első szaglásra”

Már csak a megfelelő illat megtalálása volt hátra, azonban egy szerencsés találkozásnak köszönhetően ez sem váratott sokáig magára. Amikor Zsuzsanna férjével a SpaTrendben jakuzzit és grillezőt vásárolt, valami többel jött el onnan. Zsuzsanna ugyanis „első szaglásra szerelmes lett”, mégpedig az üzlet illatába, és ilyen hatást szeretett volna elérni a GIGI-nél is.

Mivel többször olvasott már arról a pozitív hatásról, amit az illatmarketing gyakorol a vevőkre és a vásárlásokra, azonnal hívta a Lakásparfümöt, akik 1500 különböző illatmintát felvonultató kínálatukkal a legprofesszionálisabb segítséget nyújtották számára az elinduláshoz. 

A GIGI Magyarország központi üzlete azóta illat bázissá vált, ahol bluetooth-os rendszer biztosítja az állandó intenzitást. Az üzlethez egy bemutatóterem is tartozik, itt a diffúzoros illatosítóba illeszthető kapszulák is ki vannak állítva, amelyeket a tanfolyamok során bárki megszagolhat és megvásárolhat.

Az egyedi kérés számukra parancs

A cégnek a budapesti székhelyén kívül összesen még 12 városban működik képviselete. Annak érdekében, hogy mindegyik városba eljuttassa termékeit a Lakásparfüm egyedi megoldást dolgozott ki a cég számára: kérésüket teljesítve a diffúzoros illatok minden egyes kapszulájához csináltattak hordozható mintát, amit így a képviselők már magukkal tudtak vinni, és be tudtak mutatni a vidéki kozmetikusoknak.

Az illatmarketing, mint fő-topic

Érdekes tapasztalat, hogy az illatosított üzletben nem csak kellemesebben érzik magukat a vásárlók, hanem beszédtémává is vált számukra ez az új jelenség. A cég személyes kapcsolatot ápol vevőivel, akik számára az illatmarketing témaköre sokszor még újdonságnak számít. Emiatt is tartják a GIGI Magyarországot nyitottnak, up to date-nek (és amíg erről beszélgetnek, annyival is több időt töltenek az üzletben).

A férfiak többször megkérdezik a női eladókat, hogy rajtuk érzik-e, nekik van-e ilyen jó illatuk.

A VIP partnerek is folyamatosan figyelnek erre, és visszajeleznek, ha az intenzitást kicsit is kevesebbnek érzékelik. Imádják ezt az illatot és nem tudják megunni.

A gondoskodás mindenkinek jó érzés

Az intenzitás pedig nem csökken, mert a Lakásparfüm felelős utógondozást végez partnereinél, figyelmesen és hatékonyan ellenőrzi telepített rendszereit, és újdonságairól is mindig beszámol. 

Bejegyzések